Başlangıç / Bedava Çarlar / LoL Bedava Çarlar ( Ultra Hesaplar )

LoL Bedava Çarlar ( Ultra Hesaplar )

İyi günler league of legends oyuncuları. LoL bedava çarlar konumuza hoş geldiniz. Bedava league of legends çar sahibi olmak istiyorsanız doğru yerdesiniz.

League Of Legends

Sosyal medya üzerinde uzun zamandan beri, league of legends oyununu bırakmış kişiler ile görüşmeler yapıyorduk. Yaklaşık olarak 4 ay gibi bir zamanda, yaptığımız görüşmeler sonucunda oyunu bırakmış kişilerden, yaklaşık olarak 60 civarı hesabı aldık. Her geçen günde yeni hesaplar gelmeye devam etmektedir. 

Bize gönderilen hesapların hepsi tek tek kontrol edilerek, hesapların çalışıp çalışmadığı test edilmiştir. Öncelik olarak şunu da söyleyeyim. Bu hesapların hiç biri bize ait değildir. Yukarıda da bahsettiğim gibi oyunu bırakmış kişilere ait hesaplardır. 

Elimizde mevcut olan league of legends hesaplarının büyük bir bölümü oldukça iyi özelliklere sahiptir. Hesabı yıllarca kullanan kişiler, iş, okul veya farklı sebeplerden dolayı oyunlarına ara vermiştir ve hesaplarının boşa gitmemesi için, farklı kişilere sunulmasını istemektedirler. Sosyal medya üzerinde sunmuş olduğumuz bu aracılık görevi, sitemiz üzerinden de devam etmektedir. Yıllarca oyunu oynamış ve artık oyunu oynamaya zamanı olmayan arkadaşlar, sitemiz üzerinden de hesap bilgilerini bizlere gönderebilir. Hesap bilgileri yeni bir oyuncuya, sitemiz üzerinden verilmektedir.

Arkadaşlar elimizdeki hesapların hepsini buradan paylaşmayacağım. Bunun sebebi de var olan hesapların kimler tarafından alınıp alınmadığını kontrol edebilmektedir. Hesapların hepsini buradan paylaşırsam, iyi niyetli olamayan bir oyuncu, hesapların hepsini anında alabilir. Buda amacımız olan, league of legends hesaplarını farklı oyunculara dağıtmamızın önüne geçer. Aşağıdan ultra özelliklere sahip 6 adet league of legends çarının paylaşımını yapacağım. 

Aşağıda yapmış olduğumuz çar paylaşımları büyük bir ihtimal konumuza gelen ilk kişiler tarafından alınacaktır. Bu konuda üzülmenize gerek yoktur. Dediğimiz gibi elimizde mevcut olan league of legends çar miktarı oldukça fazladır ve her geçen günde, yeni hesaplar gelmeye devam etmektedir.

Dikkat:  Eğer ki aşağıda vermiş olduğumuz çarlara ait bilgiler başka oyuncular tarafından alınmış ise, bizlere aşağıdaki yorum bölümünden mesaj atarak, yeni çar isteğinde bulunabilirsiniz. Yeni LoL Bedava Çara ait hesap bilgileri, yorumda belirtmiş olduğumuz mail adresine gönderilecektir.

Not: Arkadaşlar hesapların hepsi oldukça iyidir. Ancak hesapların bazılarında bazı özellikler oldukça fazladır. Eğer ki ihtiyacınız olan özellik varsa, bunu da yorum bölümünde bildiriniz. Belirtmiş olduğunuz özelliğe ait çar sizlere gönderilir. 

Önemli: LoL Bedava Çar gönderdiğimiz arkadaşlar. BU HUSUSA DİKKAT EDİN. Sizlere atmış olduğumuz hesabın mutlaka ama mutlaka şifresini değiştirin. Bizden almış olduğunuz hesabın şifresini değiştirmemeniz, ilerleyen zamanlarda oyununuzun elinizden gitmesine sebep olabilir. Bu tip bir sorunla karşılaşmamak için şifre değiştirme konusunu dikkate alın. 

LoL Bedava Çar Listesi

LoL Kullanıcı Adı: Cemalim14
LoL Şifre: gs19051992

LoL Kullanıcı Adı: MersinliSRF
LoL Şifre: seref01.09

LoL Kullanıcı Adı: Hayati99
LoL Şifre: 505hyt214

LoL Kullanıcı Adı: Parisli01
LoL Şifre: K1a2a3nKilman

LoL Kullanıcı Adı:  07mehmet
LoL Şifre: Antalya01mhmt

LoL Kullanıcı Adı: kubilay.guler9
LoL Şifre: 825936714

  Yorum Atılacak Konu:   İnstagram Hesap Dondurma

İnstagram hesap dondurma konusuna atılacak yorumlar kesinlikle kısa, teşekkür tarzı yorum olmayıp, konuyla alakalı uzun yorum olmalıdır.

BİLGİLENDİRME

22 EYLÜL 2018 itibari ile talepte bulunan ve gerekli işlemi yaparak instagram hesap dondurma konusana yorum atan, konuyu google, twitter ve facebook’da paylaşan herkese dönüş sağlanmıştır. İşlemleri yapmayanların attığı mesajlar dikkate alınmamıştır. 

402 yorumlar

  1. banada bi hesap verebilirmisiniz 30 level olsun yeter e mail adresimi veriyorum caner-_-12@hotmail.com şimdiden çok teşekkürler

  2. Çar istiyom

    Nolur 1 çar verin hiçbiri olmuyo

  3. Cem

    TR VEYA EUWESTTE 30 LW ÇAR İİSTİYORUM LÜTFEN

  4. Pls hesap

    Bana hesap verir misiniz faceden ulaşabilirsiniz https://www.facebook.com/profile.php?id=100010254251293

  5. ali eren

    abi bana yasuo kostümlü bir hesap verirmisin çarım çalındı lütfen

  6. Ümit

    Babadan bir hesap verebilir misiniz hesabım
    lolprosuoumt@gmail.com

  7. ege

    abi bana bir tane 30 lwl unranked biraz içinde kostüm ve şampiyon olsun ama ağırlıklı adc olursa sevinirim.

  8. ege

    egegurkaynak461@gmail.com yanlış yazdım e postayı abi buna gönder

    • ege

      abi beni hesabımın içinde adc ağırlıklı olsun 30 lwl te unranked olsun

  9. MehmetKayaaaa@hotmail.com bana da bir tane çar gönderir misiniz ?
    Teşekkürler.

  10. çar verirmisiniz eposta adresim fk.keklicek@gmail.com nası olursa olsun hesap olsun lütfen gönderilirse dönüp admsınız oluyo diyip herkeze duyuruum sitenizi

  11. dogukan

    doguko1998@gmail.com çarın leveli 30 olsun yeter şimdiden allah razı olsun

  12. oğuz gırgın

    banada car atarmısınız lutfen e posta girgindursun034@gmail.com

  13. şeytan teemo

    admin bey bana içinde şeytan teemo kostümü olan bi çar verirmisin pls can123ali456@hotmail.com

    • şeytan teemo

      admin abi benim yazdığım bu e posta outlook hesabı haberin olsun ok inş istediğim gibi bir çar yollayabilrisin

  14. ALPASLAN GÖKLER

    Abi be banada bi hesap sallarmisiniz

  15. ALPASLAN GÖKLER

    Abi be banada bi hesap sallarmisiniz gokleralpaslan@gmail.com

  16. ali

    benim hesap ban yedi bana 30 lvl car veriirmisiniz ya kostüm olmasa da olur

  17. eren

    bi hesap verin iyi olsun hardoyun024@gmail.com

  18. emir

    Admin banada car atarmmsıın karakterli 30 lvl rank farketmez ne olursa ekaan10x@gmail.com yollarsanız sevinirm

  19. Ata

    Bi çarda bana atarmısınız 30 level olması yeterli

  20. S-p-erm

    Lütfen Banada Hesap Veriniz E Postamı Zaten yazdım. Liği Fark Etmez.

  21. şeytan teemo

    abi lütfen bana içinde şeytan teemo kostümü olan bir çar ver pls

  22. lütfen banada atın e posta ardaedogan@hotmail.com

  23. ALİ ALTINTAŞ

    polisozelharekat978@gmail.com epostam bana 20 lvl çar gönderirmisiniz 😀

  24. Musa

    Merhabalar banada 30 lv ustu yasuo olan çar lazım gmail=prothuglife58@gmail.com lütfen yardım edin..

  25. kaan

    ekaan45@hotmail.com 30 lvl olsun yeter gönderebilirsiniz seviniirm.

  26. kaan emir

    ekaan45@hotmail.com lütfen 30 lvllik çar varsa gönderirmsiibiz

  27. alparslan

    abi banada bir çar verirmisin acil Allah rızası için

  28. alparslan

    banada abi bi çar verirmisin altuntaalparslan@gmail.com lüfen abi Allah rızası için

  29. Yasin

    hocam iyi günler 30 level üstü en düşük silver elo hesap yollam imkanı var mıdır silver aşağısı olmasın lütfen +30 herolu

  30. İbrahim

    Admin bey lütfen bana içinde gecenin kılıcı yasuo olan bir hesap verebilirmisiniz acaba?

  31. Doğu

    REİZ BANADA ULTRA Bİ HESAP GÖNDERİN BEEE doguyazgan@hotmail.com

  32. Barış

    Banada hesap verirseniz çok sevinirim ucarlarbaris@gmail.com şimdiden teşekkürler

  33. KadirBey

    Abi banada bir hesap verirseniz iyi olur leveli 15 in üstünde olsun yeter

  34. KadirBey

    Abi banada bir hesap verirmiisiniz EU Westte 15 lvl in üstünde olsun yeter

    e-mail: kadirfurkan2527@gmail.com

  35. selahattin

    lütfen banada

  36. Çarsız çocuk

    Abi banada at yardıma ihtiyacım var.
    E-posta:temizmert2@gmail.com

  37. lolhesapisteyen kişi

    banada çar verebilir misin admin lütfen epostam nazifgoktug321123@gmail.com

  38. lolhesapisteyen kişi

    banada çar verebilir misin admin yüksek levelli
    lütfen epostam nazifgoktug321123@gmail.com

  39. şeytan teemo

    adimin abiciğim bana içinde şeytan teemo kostümü olan bir çar verirmisin plsssssssssssss

  40. emre aydın

    abi bana çar verirmisin levelin önemi yok içinde vladla yasuo olsun eposta emrem20012006@gmail.com

  41. Car lazım

    Abi car lazım 7 LEVEL kata yada 7 LEVEL yasuo yeterli car olsun e-postaaşağıda

  42. mahmud

    yasou lu hesap olsun yeter sadece yasou olsun bide varsa bi kostümü başka bişey istemiyom teşekkürler

  43. Ramazan

    Abi bana da hesap verir misin çoğu geri olsun yeter ramazanbakirts42@gmail.com çoğu geri olsun bi de 30 level üstü olsun yeter fazla şeye gerek yok 😀

  44. dghd17

    abi lütfen bi hesap alabilirmiyim abi bronzda hep fedderlear gelio oyun mahfoluo bron1ken bronz4 oldum abi

    lütfen unranken bi 30 lvl hesap verebilirmisin abi lütfen

  45. EmirHan

    banada heroları sup ağırlıklı çar verir misiniz emirhan900900@gmail.com

  46. ahmet

    bana bi çar verirsen sevinir kardeşim ahmetrel32@gmail.com

  47. Katarina

    Bana da içinde katarina olan bir hesap verirmisiniz omuryilmaaz0@gmail.com

  48. Onur

    BANA EU WEST İÇİN 30 LEVEL OLAN BİR ÇAR VERİRMİSİNIZ
    e postam onurehero@gmail.com

  49. ismini vermek istemeyen oyuncu

    bana da hesap verirmisiniz emreemirhan16@gmail.com

  50. Serra

    TR İÇİN 30 LW HESAP RİCA ETSEM.
    TEŞEKKÜRLER

  51. beraa

    hesap rica etsem

  52. murat

    Eu west sunucusunda varsa iyi olur 30 level unranked hesap

  53. sa

    30 lvl icinde riven olsun yeterki ulasgungorer@gmail.com

  54. Doğukan

    LÜTFEN ARKADAŞAR BANA Bİ 20-30 LEVEL HESAP VERİN LÜTFEN E POSTA:hatayxd123gmail.com

  55. Alperen Dursun

    Abi bana da içinde kayn olan ve silver gold arası rankta olan bir hesap gönderirsen gerçekten çok sevinirim 🙂 şimdiden teşekkür ederim (alperen.ergul@hotmail.com)

  56. kerem

    Bana da hesap verir misiniz mail: keremguven1111@gmail.com

  57. MÜCAHİT

    Abi ALLAH rızası icin yasuo veya kata kostumlu çar atarmsn nolur level fark etmez karakterlerde fark etmez

  58. AHMET YEKTA

    Banada 30 lvl üstü lol hesabı verebilirmisn admin simdiden tesekkurler

  59. AHMET YEKTA

    Banada Bir lol hesabı 30 lvl üstü atarmısınız teşekkürler admin

  60. Asdx

    Bana da çar verebilir misiniz acaba bregnovora@gmail.com

  61. hhelohelohelo

    Banada yasuo açık bir çar verebilirmisiniz lütfen e mail atıyorum şimdiden teşekkürler yakupcufu12123@gmail.com

  62. Fakir

    Admin Abi Ben Fakirim Lütfen Bana 30 LVL Çar Verir Misin Farketmez 20 Dee Olsun 40 Filan Yani Lütfen Admin Abi Fakirim
    Gmail: koray@gmail.com

  63. FakirKoray

    Admin Abi Çar 30 lvl lik gmail: koray@gmail.com

  64. mert

    alın size bir çar kullanıcı adı mertavc0 şifre: fener123

  65. HESAB LAZIM ACİL

    BANA 30 LEVEL GOLD PLAT Bİ HESAB LAZIM CİL LÜTFEN GERİ DÖNÜŞYAPIN GMAİL İM ucarf631@gmail

  66. Metehan Kılıç

    Acıkcası Bende Bir Hesap İstiyorum Rica Etsem metehankilic044@gmail.com

  67. Şeref Erçetin

    30 level rank atabileceğim bir hesap verebilir misiniz ?

  68. yusuf

    banada 1 hesap verirmisiniz şimdiden teşekkürler.

  69. Hesap İstiyorum

    dumanbey0@gmail.com içinde bütün karakterler olan ve 30 level veya altı istediğini z level olabilir hesap verebilirmisin ama bütün şampiyonlar açık oslun lütfen

  70. bünyamin

    bana hesap verin nolur

  71. Beytullah

    Bana bı çar 20 level üstü teşekkü rler

  72. 800 k yasuo

    ooo abicim 20 lvl zed yasuo kostumlu hearangi bi heasp vere bilrimsini ha bide bronz olsun 🙂

  73. Arda

    banada bir hesap verebilirmisiniz içi dolu olsun yeter şimdiden teşekkürler 🙂

  74. Berkay

    berkay20032003__@hotmail.com buraya bi car atar msın abi 30 lv olsun yeter

  75. caner

    abi banada hesap yollarmısınız 30 lv üstü çok lazım verirseniz çok mutlu olurum gmaiil hesabım canersizene54@gmail.com

  76. ahmet

    banada lol çarı plz mastermallano@gmail.com

  77. Burakhan

    Çok Çar olmasına gerek yok farklı çar olsa yeter brkhn_krglu@outlook.com

  78. Tfn.

    Hesap alabilirmiyim yeniyim, dolu olsun rp az olsa yeter.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir